helicopters / Silniki dwusuwowe 
   Bezpieczeństwo
   Future design
   Napęd turbinowy
   Jednomiejscowy
   Podział na strefy
   Rotor przeciwbieżny
   Technologia
   Testy + odpowiedzi
   Wymagania ULC
   Zamówienie
   Dwumiejscowy
   Kontakt
   Nowa oferta
   Ogłoszenia
   Promocje
   Silniki dwusuwowe
   Symulator

 

Silniki




Logika oznacza nauczanie zasad prawidłowego myślenia. Takie myślenie jest poprawne logicznie które uznaje prawdziwe założenie i prowadzi do prawdziwego wniosku.
Prawdziwy założeniu optymalnego silnika samolotu na przykład: lekki niezawodny silnik i niskie zużycie paliwa.
Jedną z korzystniejszych zasad najlżejszych silników jest stosunek siły do masy ( kg / KM).
Bez wątpienia obok turbiny to dwusuwowy silnik benzynowy jest dzisiaj w stanie przy wykorzystaniu nowoczesnej techniki z łatwością osiągnąć moc 110 KM (81 kW) z masy instalacji silnika około 60 kg. Powoduje to około 2 HP na kilogram masy silnika, nie osiągając granic możliwości, nowoczesny czterosuwowy silnik bez doładowania wskazuje przy porównaniu współczynnik 1,1 KM / kg. Czterosuwowy z 80 HP o masie instalacji około 70 kg, tylko osiąga 66% wydajności, a lżejszy dwusuwowy silnik gwarantuje to samo. Z tego powodu, prawie wszyscy więksi producenci samochodów, ponownie rozpoczęli badania nad dwusuwowym silnikiem z wtryskiem.
Kolejną zasadą niezawodności silników dwusuwowych jest mniejsza ilość części ruchomych termiczne i mechaniczne obciążonych oraz mniejsze prawdopodobieństwo awarii.
Dwusuwowy silnik benzynowy w odniesieniu do jednego cylindra ma tylko 3 części we względnym ruchu: wał korbowy, korbowody i tłoki . Czterosuwowy motor o prostej konstrukcji ma minimum 9 ruchomych części: wał korbowy, korbowody, tłoki, wałek rozrządu, 2 popychacze 2 dźwignie, 2 zawory i niezbędną pompę olejową. Porównanie c
zterosuwowych silników z dwusuwowymi ma się w stosunku 9 do 35 ruchomych części, na korzyść dwutaktów.
Silnikiem o optymalnym zużyciu paliwa jest ten, który ma najmniejsze zużycia paliwa przy największej mocy.
Silniki czterosuwe są cięższe od silników dwusuwowych, używają tylko 75% energii możliwej do osiągnięcia w komercyjnych liniach lotniczych 80 KM (59 kW) to standardowy, czterocylindrowy, czterosuwowy silnik mający moc podróżną 60 KM (44 kW) przy zużyciu paliwa około 15 litrów na godzinę. 
Nowoczesny silnik dwusuwowy o podobnej wartości skokowej jest od 10 do 15 kg masy mniejszy i ma od 100 KM do 120 KM (74 kW - 88 kW). Niezbędne 50% do 60% energii może już osiągnąć w podróży przy 60 KM (44 kW), a
obciążenie silnika jest dużo niższe od porównywalnych czterosuwowych. Silnik dwusuwowy z automatycznym wtryskiem zużywa około 15 litrów na godzinę przy o czym, dwusuwowy ma bardziej korzystne na zużycie paliwa podczas startu i moc dwusuwowego ma dodatkowe 40 do 60 HP . To jest co najmniej dwukrotnie więcej niż w porównywalnych czterosuwowych .
Porównanie ceny do KM też jest parametrem gdzie w nowoczesnych silnikach dwusuwowych, w zależności od modelu, koszt HP jest między 200-300 pln,
Silniki czterosuwowe z wieloma ruchomymi częściami są droższe, wyniki wskaźnika są od 400 do 600 pln za HP.


Wynik z uwzględnieniem logiki :

Nowoczesny silnik dwusuwowy to nie tylko alternatywa dla kosztownych czterosuwowych, a działanie zgodne z zasadami prawidłowego myślenia, logiki. A logika w dziedzinie techniki to zawsze skuteczny argument.


Hirth!

. Mamy przyjemność przedstawić Państwu naszą nową paletę silników nowej generacji. W sumie mamy 15 różnych silników od 1,1 KM (0,8 kW) do 110HP (81 kW), chłodzony powietrzem 1-2 i 4 cylindry, jak również chłodzone wodą 3-cylindrowy obejmie wszystkie aplikacje. Lekkie o wysokiej mocy silniki , specjalny system zapłonu, wtrysk regulowany programowalnie, nowy stop do wyrównania temperatur i nowych przekładni zapewniają dzisiaj trwalszy i bardziej niezawodny silnik, który wydawał się nieosiągalny.
 
Młody innowacyjnych zespół inżynierów z działu rozwoju badań, wykonał wiele testów na silnikach co doprowadziło do opracowania specjalnego oleju tylko dla nas. "Przyszłość teraz" było naszym mottem w ciągu ostatnich dwóch lat, a dziś możemy dostarczać klientom silniki o wysokiej mocy większej niż do tej pory na całym świecie. Marka nowej generacji silników Gobler-Hirth jest rozpoznawalna już dla naszych klientów i pokazuje, że poniesiony wysiłek było warto 

W ciągu ostatnich 2 lat silniki Gobler-Hirth wyznaczają nowe standardy i niektóre z tych norm powinni Państwo poznać.

Gobler-Hirth prezentuje szeroki wybór modeli z bardzo lekkich silników dwusuwowych, których wydajność sięga od 14 KM (10 kW) do 110 KM (81 kW).

Gobler-Hirth ma nowe kombinacje materiałów, co wyklucza możliwość zatarcia silnika. Lekki tłok wykonany jest ze specjalnego stopu metalu , który rozszerza przy obciążeniu cieplnym wolniej niż ściana cylindra . Zatarcie silnika nawet w ekstremalnych warunkach jest niemożliwe. 

Posiadamy własny olej zgodny z jakości naszych silników opracowanych w USA-BlueMax.pozwala on na stosowanie mieszanki w proporcjach aż 1:80-100.

W Gobler-Hirth używamy tylko stali z gatunku z 42 Cromo 4 do produkcji własnych wałów korbowych, jest to kosztowne w przetwórstwie ale bezkonkurencyjne w stabilności! To jedyny powód, dla którego Gobler-Hirth oferuje 3-letnią gwarancję na wał korbowy, niezależnie od godzin użytkowania.
 
Ponadto, mamy procedury odpuszczania na ścianach cylindra w naszych silnikach dwusuwowych. Z tą procedurą, zużycie na ścianach cylindra jest zminimalizowane.
W rzeczywistości, nowe silniki po 1000 godzin użytkowania na ścianki cylindra jest tylko 0,002mm zużycie. 

W Gobler-Hirth opracowany został program regulacji wtrysku, że następujące parametry pracy , temperatury powietrza, ciśnienia powietrza, temperatury silnika, temperatura spalin, obrotów i położenia przepustnicy z wgraniem wszystkich pomiarów jest możliwe dobranie precyzyjnej mieszanki paliwowo-powietrznej dla każdego momentu pracy silnika. Pozwoliło to zaoszczędzić do 40% paliwa .

Dzięki temu od początku nie da się uruchomić silnika na zbyt bogatej mieszance lub przegrzać go. Programu regulacji wtrysku w Gobler-Hirth gwarantuje optymalne warunki działania, który jest automatycznie regulowany i o wiele bardziej elastycznych niż kiedykolwiek .
 
W Gobler-Hirth zużycie paliwa w naszych silnikach zmniejszyło się radykalnie z uwagi na opisane innowacje. Smuga dymu i złe dane dotyczące emisji spalin należą do przeszłości
.

Nasze lekkie i małe czterocylindrowe silniki z wtryskiem Gobler-Hirth są w stanie oprzeć się któremukolwiek z ultralekkich silników czterosuwowych istniejących na rynku . Z mocą i wytrzymałością, które nie mogą zostać osiągnięte przez czterosuwowe silniki z powodu zasad. To jest powód, dla którego inżynierowie ultralekkich statków powietrznych umieszczają je w swoich projektach , w przyszłości większość samolotów sportowych będzie wyposażona w nowej generacji silniki dwusuwowe.
 
Gobler-Hirth jest pionierem w rozwoju nowej generacji silników. Zdolny podjąć każde wyzwanie w przyszłości, z 3-letnia gwarancja na wał korbowy i 1-rok na cały silnik bez ograniczeń.


 
Copyright ©2008 by helicopters
Kreator Stron www